<$BlogRSDURL$>
Aklazarar
18.5.09
 
Bir sigarayı bırakma öyküsü
Günde 15 sigara içen bendeniz hernedense bir hastalık geçirme esnasında sigaradan iğrenir, geçici iyileşene kadar içmezdim. İyileşince yeniden eski mesut günlerime dönerdim. Taş düşürme günleri uzun sürünce bir akşam sigara yakmak istedim. Fakat heyhat yine iğrenç geldi. Ben de biraz daha sabretmeye karar verdim. Bu olaydan 15 gün sonra taştan kurtuldum. Fakat eski dostum sigaraya başlamadım. İçmeyivereyim dedim kendi kendime. Başlarda bir sorun da yoktu. Fakat şu sıralar canım yeniden sigara içmek istiyor. Dumanını şöyle ciğerlerimin derinlerine çekip derinden üflemek ne büyük bir zevk olurdu. Burnumda tütüyor şerefsiz! Yeniden başlasammı acaba? Yok yok boşver. Başla, başlama, başla, başlama.. Lanet olsun..

Etiketler: , , ,


Comments: Yorum Gönder

Powered by Blogger