<$BlogRSDURL$>
Aklazarar
17.2.05
 
Bendenize geçmiş olsun. Cerrahi yöntemle basur ameliyatı oldum. Hani meğerse herkes bu dertten muzdaripmişte benim haberim yokmuş. Öyküsü şöyle:
1. Bölüm
Önce bir kliniğe gittim. Hoca beni domaltıp götüme baktı. Sonrada Ne lan bu böyle iyice büyütmüşün bunu lavuk. Git bi hastaneye ameliyat ol anlamına gelen bişeyler söyledi. Bende bir üniversite hastanesine gittim. Acildeki doktor yanında bir kısım tıbbiye talebesiyle beni domaltıp yine götüme baktılar. Sonrada doktor efendi Ne lan bu böyle iyice büyütmüşün bunu lavuk. Git genel cerrahiye görün anlamına gelen bişeyler söyledi. Bende genel cerrah ünvanlı doktora gittim. O da beni domaltıp .... Amanın olamaz... Bu ne acıdır böyle ... Napıyon lan sen ... Adam basuruma öyle bir bastırıyorki dayanılır gibi değil. Kolundan tutup Çek lan elini götümden anlamına gelen bişeyler söyledim. Basurumu içeri itecekmiş. Bide Biz bunu hamile kadınlara bile uyguluyoruz, 2 dakka sabretsen olmazmı dimezmi. Dir. O öyle diyince bende tedaviyi reddedip hastaneden tüydüm. Eee ne yapacaz. Paranın mına goyim lan, canımdan gıymatlımı deyip özel hastaneye yattım. Ağalar paşalar gibi ameliyat oldum.
2. Bölüm
Ameliyat oluşumun 2. günü hemşiranım başucuma bir balon koydu ve bunu şişir didi. Ben salak salak bakınca doktorun talimatı olduğunu söyledi. Amanın ... Şişiremiyom lan balonu. Götüm yemiyo... Katı gıdalar da yiyemiyorum. Daha doğrusu ağzım yiyorda götüm yemiyor! Sıçarken götüm nasıl acıyor anlatamam. Meğerse bu göt denilen organ ne kadar önemliymiş.
Son Bölüm
Birbuçuk ay geçti. Hala götüm yemiyor! Siz siz olun, götünüze iyi bakın!!

Comments: Yorum Gönder

Powered by Blogger